Jubileumweekend erg geslaagd!

Het jubileumweekend ter ere van het 75-jarig bestaan van Klootschietersvereniging Hertme is uitstekend verlopen. De aftrap van het weekend werd op vrijdag 20 mei verzorgt voor alle jeugdleden. Samen met alle ouders werd een gezamenlijke jeugdronde geschoten met een kleine stop halverwege het parcours. Na afloop werd er gezellig nagezeten bij Hotel Restaurant Jachtlust. De feestavond op zaterdag 21 mei was eveneens erg geslaagd, mede door een goede organisatie van het organiseren team Hertme 3. De organisatie had elk team aangespoord een voordracht te houden, waaraan ruim gehoor werd gegeven.

IMG_3627

Hoogtepunt van de avond was de huldiging van een recordaantal jubilarissen en de benoeming van Hennie Kemna tot erelid. Het sluitstuk van het feestweekend was de jubileumronde op zondagmorgen 22 mei. Een recordaantal teams heeft zich voor deze ronde ingeschreven, waardoor Hertme een ochtend lang alleen maar in het teken stond van het klootschieten. Verdeeld over twee klassen (wedstrijdklasse en recreanten) streden meer dan 230 schutters (waaronder leden, oud-leden en vele Hertmenaren) om de hoogste eer. Het jubileumweekend werd feestelijk afgesloten met een gezellige nazit bij Hotel Restaurant Jachtlust. De publieke belangstelling was overweldigend en iedereen die de vereniging een warm hart toedraagt kan terugkijken op een fantastisch verlopen weekend!

Fatal error: Uncaught wfWAFStorageFileException: Unable to verify temporary file contents for atomic writing. in /home/kvhertme/public_html/wp-content/plugins/wordfence/vendor/wordfence/wf-waf/src/lib/storage/file.php:52 Stack trace: #0 /home/kvhertme/public_html/wp-content/plugins/wordfence/vendor/wordfence/wf-waf/src/lib/storage/file.php(659): wfWAFStorageFile::atomicFilePutContents('/home/kvhertme/...', '<?php exit('Acc...') #1 [internal function]: wfWAFStorageFile->saveConfig('livewaf') #2 {main} thrown in /home/kvhertme/public_html/wp-content/plugins/wordfence/vendor/wordfence/wf-waf/src/lib/storage/file.php on line 52