Nieuwe wedstrijdpakken

Dit seizoen heeft KV Hertme alle leden in nieuwe sportkleding gestoken. De oude wedstrijdpakken waren na ruim 6 jaar versleten, en met behulp van sponsorbijdragen is het de vereniging gelukt om alle leden van passende sportkleding te voorzien. De eerste pakken van KV Hertme waren geel met bruin. De pakken daarna waren veelal blauw getint, en het vorige pak was (wederom) geel gekleurd. Met de nieuwe pakken is de gele kleur in stand gehouden. De sportkleding bestaat uit een broek, jasje en poloshirt.

verenigingsfoto_2013

De klootschietersvereniging Hertme is met een kleine 100 leden de grootste vereniging van het kerkdorp Hertme en vervult een belangrijke rol in het sociale leven. Deze rol word mede onderstreept door de gulle bijdragen van sponsoren die op hun eigen wijze nauw verbonden zijn met onze vereniging. De vereniging is bijzonder trots dat SKN Machinebouw Neede, Taurus Automatisering, Alkoof Interieurs, Provelu, Hotel Restaurant Jachtlust en Fabri Sportkleding de aanschaf van deze wedstrijdpakken hebben ondersteund. De logo’s van deze sponsoren zijn op gepaste wijze op de sportkleding terug te vinden.

Met deze nieuwe sportkleding is de vereniging klaar voor de toekomst! Komend jaar zal de aanleg van de nieuwe klootschietbaan worden afgerond, en in 2016 zal het 75-jarig bestaan van de vereniging worden gevierd. De vereniging ontwikkelt zich gestaag en het (jeugd)ledenaantal is groeiende. De nieuwe sportkleding zorgt ervoor dat de uitstraling van leden en vereniging past bij deze positieve ontwikkelingen.

Fatal error: Uncaught wfWAFStorageFileException: Unable to verify temporary file contents for atomic writing. in /home/kvhertme/public_html/wp-content/plugins/wordfence/vendor/wordfence/wf-waf/src/lib/storage/file.php:52 Stack trace: #0 /home/kvhertme/public_html/wp-content/plugins/wordfence/vendor/wordfence/wf-waf/src/lib/storage/file.php(659): wfWAFStorageFile::atomicFilePutContents('/home/kvhertme/...', '<?php exit('Acc...') #1 [internal function]: wfWAFStorageFile->saveConfig('livewaf') #2 {main} thrown in /home/kvhertme/public_html/wp-content/plugins/wordfence/vendor/wordfence/wf-waf/src/lib/storage/file.php on line 52