Uitvoering baanonderhoud succes door NL doet

Op zaterdag 10 maart heeft KV Hertme wederom meegedaan aan de grootste vrijwilligersactie van Nederland. In het kader van NL doet (een initiatief van het Oranjefonds) is onderhoud verricht aan de wedstrijdbaan en is de stormschade volledig hersteld.

Foto Theo Nijhuis

Ruim 15 vrijwilligers verzamelden zich aan het begin van de middag op de baan om diverse klussen op te knappen en regulier onderhoud uit te voeren. Zij werden hierin prima ondersteund door burgemeester Rob Welten en wethouder Herman Mulder. Ook de per was hierbij in grote getale aanwezig. Met behulp van een financiƫle donatie door het Oranjefonds bleek het mogelijk om de stormschade te herstellen, regulier onderhoud en herstelwerkzaamheden uit te voeren en de baan te prepareren voor het zomerseizoen. Onze vereniging en alle vrijwilligers mogen terugkijken op een geslaagde middag!

Fatal error: Uncaught wfWAFStorageFileException: Unable to verify temporary file contents for atomic writing. in /home/kvhertme/public_html/wp-content/plugins/wordfence/vendor/wordfence/wf-waf/src/lib/storage/file.php:52 Stack trace: #0 /home/kvhertme/public_html/wp-content/plugins/wordfence/vendor/wordfence/wf-waf/src/lib/storage/file.php(659): wfWAFStorageFile::atomicFilePutContents('/home/kvhertme/...', '<?php exit('Acc...') #1 [internal function]: wfWAFStorageFile->saveConfig('livewaf') #2 {main} thrown in /home/kvhertme/public_html/wp-content/plugins/wordfence/vendor/wordfence/wf-waf/src/lib/storage/file.php on line 52